Підприємство «Криворізький будинок профспілок» створене для забезпечення статутної діяльності засновника – Дніпропетровського обласного об’єднання профспілок, міських організацій профспілок.

Наша адреса:

Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, проспект Металургів, 36-А.

Тел. (0564) 92 – 13 - 90

Учбовий центр Дніпропетровського обласного об’єднання профспілок (УЦ ДООП) – це цілісний майновий комплекс зі своїми їдальнею, кафе-баром, готелем

ПРОПОНУЄ:


Навчання за сучасними програмами на 2016-2017 навчальний рік

  • Авторські семінари (для профспілкових працівників, спеціалістів, юристів кадрових служб підприємств, бухгалтерів і керівників підприємств):
  1. «Кадровий аудит своїми силами. Навчаємось працювати без помилок та штрафних санкцій. Мобілізація і демобілізація: вирішуємо проблеми» (8 акад. год).
  2. «Охорона праці на підприємстві. Атестація робочих місць за умовами праці. Нюанси і протиріччя законодавства щодо застосування Списків №1 і №2 з урахуванням внесених змін. Атестація працівників і оцінка персоналу. Кадровий резерв» (16 акад. год.)
  3. «Роботодавець і трудове право: протиріччя законодавства 2016 року. Ризики роботодавця. Як захистити права власника та найманих працівників у період проведення в Україні мобілізації?» (8 акад. год.)

    Проводить навчання Заболотна Світлана Петрівна, експерт по трудовим правовідносинам і кадровому аудиту, автор серії книжок «На допомогу працівнику відділу кадрів», викладач УЦ ДООП;

   4.«Профспілка та суспільство» - роль профспілок у професійному становленні робітників в умовах децентралізації влади – 18 акад. год. (3 дні навчання щомісяця з березня до травня). Перше заняття 14 березня 2017 р. Початок о 10.00.

    Проводить навчання Спикторенко Ігор Валентинович, доктор наук з державного управління, професор кафедри філософії, соціології державного управління Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президенті України.

  • Авторські тренінги:
  1. «Сучасні технології ефективного ведення переговорів». Школа переговірників (для профспілкових працівників і активістів, відповідальних за підготовку та укладення колективних договорів) - 36 акад. год., 6 днів навчання поетапно щомісяця по 2 дні (дати узгоджуються) з видачею сертифікату відповідного зразка.
  2. «Молодіжна політика держави і профспілок». Реалізація молодого творчого потенціалу працівника як важливий мотивуючий фактор профспілкового членства (для членів Молодіжних рад) - 36 акад. год., 6 днів навчання поетапно щомісяця по 2 дні (дати узгоджуються) з видачею сертифікату відповідного зразка.
  3. «Ораторська майстерність та публічні виступи» - 8 акад. год. з видачею сертифікату відповідного зразка.

    Проводить тренінги Новицька Інна Іванівна, директор консалтингової компанії «НОВА ПЕРСОНА», сертифікований бізнес-тренер і фасілітатор України.

    Центр проводить виїзні семінари відповідно до поданих замовлень для груп від 20 осіб.
Для організованих груп навчальна програма може складатися за пропонованою тематикою або індивідуально, з урахуванням потреб замовника.

  • Курси цільового призначення:
  1. «Захист профспілкових прав. Законодавчі підстави» - практичні поради громадському інспектору праці. Періодичний курс навчання – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  2. «Колективні трудові спори, конфлікти: спосіб вирішення, роль профспілок» -7 акад. год. (1 день навчання відповідно до поданих замовлень).
  3. «Мотивація профспілкового членства» - розглядається питання збереження профспілкового членства в умовах реструктуризації виробництва – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  4. «Інформаційна робота в профспілковій організації» – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  5. «Сучасні методи організації фінансової роботи» – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  6. «Організація ревізійної роботи в профспілковій організації» – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  7. «Організація діловодства в профспілковій організації» – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  8. «Завдання і роль профспілок у вирішенні проблем гендерної рівності» – 14 акад. год. (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).
  9. «Органайзинг як інструмент мотивації профспілкового членства» - 14 акад. год. . (2 дні навчання відповідно до поданих замовлень).

    В процесі навчання слухачі мають можливість користуватися WI-FI


    Запрошуємо на навчання зацікавлених осіб у створенні об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (надалі ОСББ).
    ТІЛЬКИ У НАС за допомогою висококваліфікованих спеціалісти в галузі права, бухгалтерського обліку, оподаткування Ви отримаєте знання з актуальних питань створення та організації ефективної роботи ОСББ.

    Вартість навчання на короткострокових курсах цільового призначення складає 120,00 грн/день з урахуванням 20% ПДВ.
Вартість навчання на курсах  підвищення  кваліфікації складає 144,00 грн/день з урахуванням 20% ПДВ.
    
    Авторські семінари, тренінги проводяться відповідно до поданих замовлень. Вартість   навчання розраховується окремо на кожну групу в залежності від кількості учасників та терміну навчання.

    Вартість, умови навчання та іншу інформацію можна отримати по телефонам (056) 370-71-87, факс: (056) 370-72-05 або завітавши до нас за адресою: м.Дніпро, вул. Леоніда Стромцова, 3-А.

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Детальніше – на нашому сайті:  zumc.dp.ua

    Здание предприятия «Дом профсоюзов» является деловым центром Днепропетровского областного объединения профсоюзов.
    Расположено в самом центре г. Днепра (напротив Днепропетровского академического театра оперы и балета), рядом с детским парком им. Лазаря Глобы. Перед зданием находится большая удобная автомобильная парковка, а при необходимости предприятие предоставляет услуги аренды площадей собственного гаража.
    Здание подключено к круглосуточной охране, все офисы в конце рабочего дня ставятся на сигнализацию.

Аренда помещений

Предприятие предоставляет услуги аренды свободных площадей на основании заключения типового договора. Оплата производится на расчетный счет предприятия согласно выписанных счетов.

  • Офисные помещения

Комнаты площадью от 14 до 64-х кв. м с высотой потолка 3 м, со встроенными шкафами. Стоимость 1кв. м – 300 грн. с НДС. В стоимость включены все коммунальные услуги и ежедневная уборка помещений. Стоимость 1 кв. м подсобных и складских помещений - 50 % от стоимости офисных помещений.

Первая оплата производится за первый и последний (гарантийный платеж) месяцы аренды помещения. Последующие платежи – до 15-го числа текущего месяца.

 

  • Конференц-залы

Предприятие предоставляет услуги конференц-залов для проведения семинаров, лекций, презентаций, собраний и т.п.

Зал №278 (по типу круглого стола) - вместимостью до 40 человек, с кондиционером. Состоит из двух смежных помещений. В первом, при желании, арендатор может организовать кофе-паузу или фуршет.


Зал №510 . Светлый зал вместимостью 100 человек, с кондиционером. Оснащен удобными столами и стульями, трибуной для лектора, президиумом. 

  • Актовый зал

Зал на 400 мест, с кондиционером. Оснащен подъемным экраном. При необходимости предоставляется переносная трибуна, на сцене выставляются столы, стулья. 


    
Дополнительно предоставляем услуги пользования флипчартом, переносным экраном, Wi-Fi. 

  • Холл

Холл расположен на 2-м этаже здания перед актовым залом. Можно арендовать как для размещения рекламы, баннеров, так и весь холл для проведения выставок, презентаций (площадь до 340 м2 ).

        

  • Залы торгового комплекса

Для проведения банкетов, свадеб и других торжеств предоставляем четыре зала торгового комплекса (кафе – старое название «Старый парк»). Из всех залов, помимо центрального входа, есть выход в парк им. Лазаря Глобы, что создает дополнительные удобства. 

Зал №1 – вместимостью до 200 человек, подойдет для проведения больших торжеств (свадеб, дней рождений и пр.).

Зал №2 - уютный небольшой зал для 8-15 человек. Подойдет для проведения бизнес-ланчей, деловых встреч во время обеда или ужина.

Зал №3 – вместимостью 20-30 человек – также подойдет для проведения бизнес-ланчей, деловых встреч во время обеда или ужина.

Зал №4  - рассчитан на 40-50 человек - для проведения свадеб, юбилеев и т.д.

    

По вопросам аренды помещений обращаться по адресу:
г. Днепр, проспект Дмитрия Яворницкого, 93, каб. 282 (2 этаж), тел.050 420 70 50, 050 079 28 10